martha blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 10.2004

naha.
brakuje mi słów,nie umiem się wysłowić,nie mam o czym gadać z ludźmi.Wnioskuję iż mózg mój wyparował/zlasował się,coś w tym stylu.Zabiorę się za czytanie książek,pooglądam filmy dokumentalne,może mi mowa wróci.
Z testów sajkologicznych duże ‚Gie’ się dowiedziałam.Oczywiście pochwalę się,że /zdaniem psycholożki/ mam uzdolnienia ogólne na poziomie wyższym niż przeciętny [!!!] TAK TAK TAK ! Jestem ponad przeciętną… I nie mam zamiaru się z nią kłócić – przecież ona się znaaa…
Osobowość o tendencji ekstrawertywnej z lekko zaznaczonymi skłonnościami neurotycznymi‚ wiem,że brzmi jakbym nagle zaczęła po hebrajsku mówić,ale ładnie brzmi[cokolwiek to znaczy].Ów mondra kobieta na podstawie parudziestu głupich zdań ‚wole x niż y’ ustaliła całą naszą mentalność i naturę.toć mesjasz…
na starość /?/ człowiek zastanawia się nad swoją wiarą i często obiera kilka obiektów kultu,najczęściej do kultozbioru dochodzi santa odpoczynek aka sen.Jeden z najcenniejszych elementów w ludzkiej egzystencji.
jest pora na małe conieco,idę odwiedzić świątynię

Jakbym miała

4 komentarzy

o tym napisać do ‚Dziewczyny’ czy innego chujowego pisemka,to moja historia otrzymałaby ikonkę ‚żenada na maxa’ cz hugo wie jak oni to tam zwą…
Znowu muszę sobie przyznać plusa,za robienie z siebie idiotki.Tak taaaaak taaaaaak kurwa,taaak.Jestem w tym świetna,nie koniecznie najlepsza,ale w rankingu plasuję się gdzieś na początku listy.
aha.no i czy ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?ja jestem zadowolona,że w tym wieku nie patrzy się na wygląd i doceniam to zajebiście.ale nie rozumiem,kompletnie nie pojmuje czemu on sie do niej k l e i?nie jest fajna,ładna w ogóle – ale to mało ważne,chociaż jeszcze bym rozumiała,gdyby była troche ładna.ale ja nie rozumiem.
jak nie wiadomo o co chodzi,to chodzi o kasę.
bulszit.

Pożalę się…

Brak komentarzy

…chociaż w ogóle nie mam na to czasu,ale muszę.Po prostu muszę.
Ja nie miałam pojęcia,że to tak będzie.A jednak.Albo…nie,po prostu ‚taka jest naturalna kolej rzeczy’,tylko ja chujowo trafiłam i nie mogę się w tą ‚kolej’ wpasować.Każdy ma nowe towarzystwo i…jest w stanie oddzielić się od starego.Tylko,tylko właśnie nie ja.Może jestem jednak ten pieprzony kameleon,że mogę siedzieć z każdymi – z tymi co słuchają ha i pe ha o pe i z tymi ‚satanistami’,jak to babcie mówią i może właśnie przez to ciągle jestem sama?Bo już nie z k.,która oddzieliła się ode mnie,bo razem zawsze byłyśmy same,też nigdzie nie na stałe.I było nam wiecznie źle,ale chyba lepiej jest źle we dwójke,niż w pojedynke.
Na klasę nie narzekam,bo przecież takie miałam plany – trzymać się gdzieś z boku,szkoła mi odpowiada,bo ludzie są fajnie piźnięci,budynek mi się podoba,ale kurwa na chuj mi takie coś,skoro kurwa nie mam z kim się tym cieszyć?
…ja pierdolę.


  • RSS